Blöhöö

Var uppe vid halv 9 och åt frukost med Martin innan han åkte till jobbet. Hade tänkt jag
skulle plocka iordning lite här hemma men jag fick sån fruktansvärd huvudvärk så var
bara att krypa tillbaka i säng. Vaknade 11:55 sen igen... Värken har iaf släppt men det
är ju trist att jag ska ha så svårt för att gå upp skapligt. Måste få in en rutin på det!

Erika messade o fråga om vi ska hitta på nåt innan träningen (vi ska testa på djupvatten-
träning med cykel, vad fan är det btw?) men jag har inte svarat ännu.. Vet inte vad jag vill
ju.. Seg i huvudet...

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Extraknäcka, det är lite dött på hotellet nu, och ja vill ha mer pengar till jul:D Men ja kör inte ¨på schema utan väljer själv mina tider:D

2008-10-29 @ 15:20:33
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0