Lördag

Shi va slappt det är att jobba förmiddag på helgen, man får ju massor gjort. Trots att
vårat delade mellanpass försov sig något så hann vi med utan problem. Dock så var
jag väääldigt hungrig när jag fick äta vid 13 så imorn hoppas jag få äta lite tidigare.

Här hemma blir det myskväll. Vi kör årets förmodligen sista grillning och till det ska
vi ha klyftpotatis och kantarellsås. Mums fillibabba ska det bli. Skönt o han en lugn
helg nu könner jag, har varit nåt hela tiden ett tag. Och nästa helg blir det partajj igen
är tanken. Lite förfest hos moi och sen utgång på det!

Nu ska jag göra sååååås!

Kommentarer
Postat av: Erika

vi måste träna nån dag. jag börjar få panik nästan!

2008-10-11 @ 20:17:38
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hallå Sofie. Har du msn? Släng till mig på [email protected]

2008-10-12 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0