Lördag

Surt då. Jag & Erika var duktiga och kom iväg till simhallen imorse men när vi kom dit
så var det en massa tävlingar. Med andra ord så var motionsbassängen upptagen.
Blev en stund i bubbelpoolen istället och sen lite bastu. Jaja, nytt försök imorn kanske.
På vägen hem bestämde jag mig för att lägga mig i solariet en stund, välbehövligt. Blir
nog nån mer dag i veckan så att jag kan få lite färg igen, nu är jag en blekfis..

Pratade nyss med Anna i telefon, disskuterade lite bekymmer hehe. Men som sagt, jag
tror det löser sig själv i slutändan. Men attsingen vad jag saknar dej!

           
Haha, helt störd bild på oss, ser ut som vi är sammanväxta haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0