Måndag

Jaha då,det var den dagen det. Blev att jobba eftermiddag idag, Erika var sjukisen visst.
Gjorde inte mig nåt iofs, jag behöver jobba igen lite grann. Dessutom så var det skapligt
lugnt också om man bortser från 6-rushen. Hann tom göra tobakbeställningen. Hoppas
bara tt jag beställde så det räcker, inte ofta jag gör den beställningen. När jag gjorde den
senast så beställde jag på tok för mycket så nu har jag väl beställt för lite... Jaja folk får
väl röka det som finns!
Bortsett från jobb så har rensning av svamp stått på schemat. Syster & mamma var ute
och plockade häromdagen så vi fick mängder. Syster äter inte svamp men hon tycker om
att plocka den, kanon för mig för jag får det hon plockar =). Nu är det sängen som lockar
och imorn är vi lediga både jag och Martin, det gillas.


Kommentarer
Postat av: Erika

jaha då kanske du är upptagen idag. tänkte kolla om du var sugen på Mamma mia och kinamat idag?

2008-10-07 @ 09:58:53
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0