Om lördan

Ja party blev det ju iaf. Vi började kvällen lite lugnt med tacos här hemma. Martin & Philip
var också med då men dom drog vidare på annat. Vi som blev här sen var jag, Erika,
Sandra & Hanna. Lite senare kom även Lisa. Det snackades skit och bla spelade TP-
Disney. Glögg och pepparkakor drack/åt vi också, det är ju snart jul liksom.Erika hade
införskaffat en karaoke maskin kvällen till ära, och vi sjöng, hellre än vackert! Blev lite
filmande av denna sekvens som jag inte tror jag vill se...

Efter lite krångel med taxi kom vi till slut ner till stan (jävla taxibolag...), galet mycket folk var
det ute. Trodde det skulle va mindre helgen innan löning men icke. In på Harrys och där
röjde vi järnet. Jag sprang en hel del vid Black Jack borden men som omväxling gick jag
inte minus den här gången. Jag glömde tom växla in markerna så dom fick jag med mig
hem... En kanonkväll blev det, tack tjejer. Hoppas ni med hade kul =)

På vägen hem delade jag & Erika taxi så vi skulle först till Ryd och sen till mig. Chaffisen
fattade inte detta... Jag blev lite osams med han men tror det löste sig, får se när dom drar
pengarna från mitt konto annars får jag väl ringa igen...

Här kommer i varje fall lite bilder! Ett axplock av dom mängder vi tog.

           
           
           

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja filmerna på karaoken är nog rätt pinsam :)

2008-10-20 @ 11:14:50
URL: http://tomik.blogg.se/
Postat av: Erika

tro mig, filmerna är välldigt pinsamma! ;)

blev du arg på honom oxå hehe. vad är jag skylldig dig?

2008-10-20 @ 15:50:49
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofi

HAHA! Jag ser att den obligatoriska "fyllebilden" inne på toaletten kom med den här gången också. =) ni verkar ha haft en riktigt rolig kväll. Synd att jag missade den :(

2008-10-20 @ 22:08:10
URL: http://fiadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0