Surdagen

Eftersom jag varit skapligt irriterad idag har jag sett till att inte vara hemma. Åkte till
mamma och kidnappade hennes hund ett tag, skönt att komma ut en sväng verkligen.
Efter det gjorde jag syster sällskap till Ikano, hon skulle ha byxor. Själv köpte jag bara
påsklämmor inne på IKEA, såå duktigt av mig att inte tröstshoppa tycker jag. Sen var
det Erika som fick underhålla mig resten av dagen/kvällen. Blev super Mario spelande
(som gick sååå dåligt), kina-mat och Mamma Mia och efter det DHW. Mamma Mia var
en klar besvikelse tyvärr, förstår inte att alal tycker den är så bra?? Men iaf, Tack för ikväll
Erika, jag behövde verkligen komma ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0