Söndag

Ja det blev visst fest sen igår. Lurade med mig Hanna också så drog vi och Erika till
Lambohov på en fest hos nån som vi inte kände. Lisa lurade dit oss men det var
väldigt trevligt får jag säga. Sen blev det Harrys-taxi in till stan, grymt smidigt! Hanna
dissade dock oss andra, var det tomatsoppan som lockade måntro??
Men i varje fall, galet mycket folk ute var det iaf. Erika och jag gick raka vägen till Black
Jack borden för att se om vi hade nån tur. Erika hade det men inte jag! Sen drinkar o
shots på det, Erika var het i baren haha! Och som vanligt träffar man massor underliga
människor, kan inte nnat än skratta =)
Martin min sötnos agerade chafför åt oss så han hämtade upp oss när krogen stängt.
Tack för det babe!
Nu ska jag göra mig klar för att åka och hämta upp farmor och sen blir det mat hemma
hos pappa. Martin jobbar ju hela helgen och det är så tråkigt att äta ensam, perfekt att
våldgästa pappsen då.

                               


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Hej vännen!



Jag är ledig onsdag-söndag nästa vecka så jag tänkte kolla om det finns lite lediga tider på jobbet. =) Behöver pengar. =P

2008-10-06 @ 22:08:31
URL: http://fiadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0