Telefonboken

Nästan alla har ju gjort den här listan så jag sällar mig till mängden!

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu....


- Har du pussat nummer 2?
Andreas - Martins systers X, eeh, nej jag har inte pussat han

- Vad har du för relation med nummer 20?

Gun - Martins mamma, jaa en normal svärmorsrelation antar jag. Tycker om henne iaf =)

- När ska du träffa nummer 30?
Jessica - Bra fråga, hon bor ju i Nyköping för tillfället men saknar henne

- Är nummer 18 söt?

Folksam jour - Troligen inte men man vet ju aldrig

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Emma - Före detta Shellsnäcka, minns inte första intrycket men säkert var jag lite rädd för
henne, kollegorna är läskiga när man är ny på jobbet haha

- Gillar du nummer 14?
Erik Laurell - Klart jag gillar han, köpte ju Botox av honom =)

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Anna Purvi - Jajjemen, var i Gbg o hälsade på henne för 2 veckor sen

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång? 
Helena Åkesson - Bra fråga, man pratar ju jämt om att hitta på nåt men det blir aldrig av.
Alltid kul att träffa henne i varje fall.

- Är du nära vän med nummer 23?
Harriet - Pappas "nya", kan man knappast påstå att jag är

- Har du gått på bio med nummer 4?
Anna.A - Tror inte vi varit på bio, men skulle inte ha nåt emot det

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Jula - svår att gå ut med tror jag...

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Ann-Sofi - Oj det är änna olika, det som faller oss in antar jag =)


- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Britt-Marie - Min faster, klart jag skulle kunna ge henne en kram

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Håkan - Gammal vän som jag inte träffat på flera år men ujj så kul det vore o ses

- Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Henke - Festa kanske?

- Vad är det bästa med nummer 8?
Bonnen - Oj det är mycket bra med Rickard men måste jag välja så är det väl att han jämt
är så glad

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Farmor - Ja vi brukar träffas =) Ska hämta henne imorn så ska vi hem till pappa o äta


Jaa de var det var det hela....


Kommentarer
Postat av: Emma

kan tänka mig att jag var rätt läskig! ;)

2008-10-04 @ 18:25:35
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0