En luring

Blev en mycket trevlig lunch med Maria idag. Hon är så fin så, gravid i 8'e månaden
och det verkligen lyser om henne. Vi gick en sväng på stan också och sen blev det
en fika hemma hos mig. Mycket att prata om har man ju när man inte setts på 2 år
liksom. Det är illa att man ses så sällan!

Fick lite annat gjort idag med. Har städat, dammsugit och tvättat, känns bra att komma
ifatt lite grann. Har även klippt Martin, mycket behövligt, han var fruktansvärt långhårig.
Lyckades lura med honom till Tornby en snabbis också för att inhandla oss en lampa till
sovrummet. Börjar ju bli lite mörkt nu så jobbigt att bara ha läslampan då...

Mat har man ju hunnit med ikväll också och idag är jag lite extra nöjd med mig själv.
Martin har ju alltid sagt att han inte tycker om lamm men idag gick det allt ner. Knepet
är att inte tala om vad det är för kött. Eller jaa, när han fråga så sa jag att jag inte visste,
att det låg i frysen och att jag måste glömt att märka upp det typ. HAHA! Han tyckte det
var jättegott! Har fortfarande inte sagt nåt haha.

Kommentarer
Postat av: Erika

det e klockrent sätt att på dessa män att äta allt gott =)

2008-09-24 @ 22:59:01
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0