Fina grejer

Just det, i fredags blev det ju lite oplanerat umgänge. Efter jobbet så mötte jag upp Erika,
Fia & Erik med vänner. Det spelades spel, TP & Värsta språket, och rann ner alkohol. Var
väldigt trevligt måste jag säga. Och Erik, du glömmer inte bort onsdag hoppas jag?? =)

Igår bestod dagen mest av jobb, gick ju eftermiddag. Hann iaf att hämta upp våran nya
kamera innan jag började. Har testat den lite snabbt bara än sålänge och den verkar
jättebra, är nog nöjd med den. Den är helt klart bättre än vår förra måste jag säga. Den
var väldigt seg på att "ladda upp" efter att man tagit ett kort och det är inte den nya, me like!


                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0