Kräftskiva hos Erika & Christoffer

Jösses vad seg bloggen är, trist ju. Ska försöka bjuda på lite bilder sen i lördags iaf,
en helt galen kväll var det, tonårsfylla så det skrek om det haha..

Här är det fortfarande rätt städat, har inte kommit så långt på snappsen...


Erika & Maria redo med sånghäftet


Guitar Hero spelades det


Sött va?


Gillar den här bilden =)


Tanttrion i full fart (kolla Erikas tunga, Bacardi Watermelon säger jag bara...)


Jaa, här börjar som sagt fyllan slå in ordentligt


Maria är inte sämre hon


Kan jag ha ramlat måntro? nänä, inte jag inte...


Erika våldtar den stackars däckade grabben (hon var inte ensam...)


Fint avslut på kvällen, jag & Fia myser på balkongen...


Tror nog alla fick i sig alldeles för mycket alkohol denna kväll. Det var ett rent (?)
jävla fylleslag helt enkelt. Hur jag kom hem minns jag inte men cykeln är ju här
hemma så antar att jag använde den.. Martin åkte ju hem tidigt, han var på topp
tidigt kan man säga hehe! Tanttrion är en farlig kombination!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0