Kul va?

Har en oerhört spännande lördag idag. Först på listan idag stod jobb, gött att jobba
förmiddag, väldigt lugnt o skönt måste jag säga. Nu håller jag på o tvättar, har sjukt
mycket tvätt nu så måste komma ikapp. Strax ska jag iväg o prata med Fia & Eriks
katter, har lovat att kolla till dom lite. Sen efter det så står matlagning på schemat.
Först ska det lagas middag, vad det blir har jag ingen aning om ännu. Efter det ska
jag göra äpplegröt. Lite snälla själar som lagt fram massor äpplen på jobbet så
ska använda lite av dom tänkte jag. Äpllegröt låter inte så gott kanske men det är
heeelt fel, mumma är det.

Sååå, är någon avundsjuk på min spännande lördag?

Kommentarer
Postat av: Erika

jag är lite avundsjuk på din lördag, jag fick bara handskas med en gammal mycket förirrad kärring. hon varken hörde eller såg något. och så hittade hon inte ut från parkeringen heller. =)

jag är ledig på tisdag men jobbar 06-14 på onsdag. =)

2008-09-13 @ 23:00:12
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0