Uppdatering

Jadå jag lever men har inte haft tid till att sitta här. Helgen i Gbg var iaf jättebra. Vi kom
dit på fredan och då styrde vi upp tacos och Martin & Björn kom över. Även Stina tittade
in, det var kul. Annas lägenhet var superfin men jag minns också hur jobbigt det är att
bo i en 1'a, inte igen tack. Lördan kom vi upp sent men det blev en sväng till IKEA. Både
Anna & Björn ville passa på att handla när det fanns en bil till hands. Kan ju säga att min
lilla Ka var välfylld...
På kvällen delade vi på oss, Martin & Björn var på sitt håll och jag & Anna på vårat. Syster
min kom förbi hos oss, hon går ju en bartender kurs i Gbg. Vinet började slinka ner till
maten och sen flöt det bara på. Martin & Björn gjorde oss sällskap igen och vi gick bort till
en förfest. Dock så var det inte mye till fest så vi gick hem till Anna igen och styrde upp eget.
När vi väl tog oss ner på stan var klockan redan mycket men det hindrade inte oss. Tror vi
hann med 4 krogar. Anna & jag var iaf hemma vid 5 snåret och satte oss då och drack te. En
kanonkväll helt enkelt!
Söndan vaknade vi återigen sent men släpade till slut upp oss. Blev en vända ner till stan för
lite shopping. Blev inte så mycket men det jag köpte blev jag nöjd med. Ett par skor vardera
till mig & Martin tex, måste ju passa på när Björn har 25% rabatt på en massa skoaffärer!
Väl hemma hos Anna igen styrde vi upp äppelpaj, smarrigt värre.
Jag och Martin var tillbaka hemma först vid halv 10 på kvällen och då var det en väldigt glad
kisse som mötte oss i dörren. Mamma har varit hit en massa under helgen och kollat till han
men vi var allt saknade. Min lilla bebis =).

Igår fick jag inte mycket gjort. Åkte till Maxi och handlade och sen på kvällen var vi till Martins
pappa och sambo för att fira Marie. Vi hade köpt en kompostkvarn till henne men det var det
nån annan som med gjort så vi får hitta på nåt nytt. Ja så var det med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0