6 dagar kvar

Idag har det inte hänt mycket spännande. Lite vanligt små krångel på jobbet, plocka varor,
beställa varor, städa toaletter, prata med dumma turistar, prata med dumma chafförer...
Men tänkte på en sak idag, nu är det bara 6 arbetsdagar kvar på Shell för min del! Torsdag
nästa vecka går vi på NG över till 7-Eleven (jag går tillbaka till NG på fredan), helt galet!
Har en massa kurser som ska vara avklarade tills dess och jag har inte gjort en endaste
av dom ännu. Dags att börja snart kanske....

Ikväll blir det inga kurser iaf, DHW börjar om 10 minuter och det tänker jag då inte missa!


Kommentarer
Postat av: Erika

tänk på att et är pressbyrån vi ska gå in på, inte 7eleven... vet inte om någon sagt det till dig..

2009-04-08 @ 10:15:51
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0