Fuck off and die

Hittade laddaren tillslut, yay. Eller jaa, Martin hittade den. Nånting är han bra till faktiskt =)

Vi har besök här ett par dagar, en kompis som behöver lite sovplats medans han är nere
och jobbar här i stan. Och klart vi ställer upp, alltid kul o träffa Christoffer också =)
Kollade på en film förrut, en film som Hanna tjatat om att vi måste se, Torkel i Knipa heter
den. Väldigt speciell film, inte bra, inte dålig, men jaa, sevärd. Underbar på sitt sätt. Eller nåt...

"Fuck off and die, du är ful för mig och din morsa går för en hundring". Bästa repliken från
filmen haha!

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha! Vilken sadistisk flickvän =P Hehe.. Och han ska man inte ens tala om! Haha



Jag tror jag hoppar smyckespartyt tyvärr. Jag kommer hem sent och så har jag ändå inga pengar att köpa något för :(

2009-04-07 @ 19:51:16
URL: http://fiadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0