Inget kul alls

Jaha vad ska man säga idag då? Känner mig allmänt nere och gjorde så hela kvällen
igår efter att Sandra varit inne på jobbet. Blir inget 7-Eleven för hennes del vilket innebär
att vi inte jobbar ihop längre... Är orolig för fler av min kollegor men vad ska man göra?

Mitt nästa depp känns bara jätte löjligt i jämförelse men det är saker jag sett fram emot.
Pelle har lagt om mina helger vilket innebär att jag jobbar bägge dom helger i maj som
det var saker jag verkligen såg fram emot.
2 maj hade vi beställt biljetter till Big Comedy, jag jobbar, så vi får sälja min biljett...
16 maj är det Eurovision, jag jobbar, så det missar jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeej, vad synd att du inte kan komma med på big comedy... jättetrist verkligen =(



jaja, det kommer fler tåg. hoppas vi kan ses snart o ta en promenix eller en kaffe, alt oboy.



pusskram

2009-04-23 @ 21:15:53
Postat av: Fia

NOOOO!! Men vårat obligatoriska party då??

2009-04-23 @ 22:10:18
URL: http://fiadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0