Lär er parkera

Igår:
Blev en mycket trevlig kväll igår. Jag, Martin, Anna & Fia grillade på balkongen men sen
vart det lite för kallt för att sitta ute. Men det var ju inga problem att dricka vidare i soffan
istället =) Vid 23 typ kom Erika över också och vi började ladda för en vända på Harrys.
Vi kom iväg rätt sent och väl på stan var det en jäkla kö. Tyvärr kom vi inte in, vakterna
var stenhårda på åldern igår. Erika, dags att du blir stor nu!
Vi bestämde oss för att skita i utgång då och åka hem istället. Dock var parkeringshuset
låst så vi tog taxi till mig så lånade Erika min bil och körde hem Fia också.

Idag:
Idag skulle vi då hämta Erikas bil på stan. När vi kommer dit har nån duktig person
parkerat så nära att Erika måste gå in i bilen vi passagerar sidan. När hon backar ut så
kör hon emot den andra bilen, wooops... Vi ansåg att det var både Erikas fel och den andra
personens, eftersom hon parkerat så illa. Det höll inte den tjejens mamma med om som
kom till parkeringshuset sen. Försäkringsbolaget får säga vem som ska betala...
Men helt ärligt, inte fan kan man ställa sig så nära en annan bil så att det inte ens går att
ta sig in i bilen? Och sen skylla på att alla andra bilar också står snett. Då får man väl leta
upp en plats där man faktiskt får plats. Idiot!

Kommentarer
Postat av: Tage

Hata folk som inte kan parkera!



Man får väl tänka lite så att folk kan få komma ut. Jag hade ett arsel som backade så nära min bil att jag var tvungen att köra på den när jag skulle ut. Jag lämnade en fin svordomslapp! Båda två hade stötfångare, så det blev inga märken... men han stod aldrig nära min bil igen ;)

2009-04-19 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0