Lördan

Igår var det fullt upp hela dagen trots att vi var lediga. MEN, det var på ett bra sätt, inte
så man kände sig stressad.
Först var vi ju ut till Martins pappa för att byta däck. Martin glömde dock ta med sig sina
däck så han blev tvungen att åka hem och hämta dom... Under tiden åkte jag & Åsa bort
till Cloetta och handlade på oss lite grann. Jag köpte dock inte mycket, var inte ett dugg
sugen faktiskt. Sen byttes det däck för glatta livet. Eller jaa, jag bytte ju inga däck alltså.
Jag njöt av solen istället =)

Svärfars bilar är inte dumma dom, jag är inte svår på att byta min mot nån av dom =)

                                     

Blev det en vända ut till Tornby sen för jag ville kolla på blomlådor och krukor till balkongen.
Hittade dock inget som jag blev så förtjust i så får vänta lite till och se om nåt dyker upp. Vill
verkligen få lite fint på balkongen!

Sen till kvällen kom några av Martins kompisar över. Blev skitsnack och Yatzy och även ett
par drinkar. Hanna var förbi en snabbis med sin nya vän Henrik, en liiiten voffsing. Han var
urgoo och hade jag bott på landet med en stor trädgård hade jag allt kunnat tänka mig en
Grand Danois (stavning?). Synd att Henriks polare Gunnel inte var med.

                                   

Kommentarer
Postat av: Erika

me like bubblan

2009-04-05 @ 13:35:19
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Madde

Nu är det uppdaterat =)

2009-04-05 @ 13:36:20
URL: http://madeleinesturk.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej där! Leia är tjock nu. Jätterund och go är hon. Ungarna kommer troligtvis om 2 veckor, om jag räknat rätt. Lovar att höra av mig så fort det börjar dra ihop sig. Längtar som bara den efter ungarna nu. Är nyfiken på hur många det är. Med tanke på storleken på vaken så skulle jag tippa på tre eller fyra, men det är ju svårt för mig att säga då jag inte är nån expert precis.

Är allt bra med dig?

2009-04-05 @ 14:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0