Måndag redan

Här har det varit tyst en nu en stund men blir lätt så när vädret är så härligt.

Igår var vi ut till landet en stund innan jag skulle ut till jobbet, Erika hängde också på.
Vi gled mestadels omkring medans Martin & Åsa städade och gjorde fint i stugan och
på gården. Blev en liten roddtur på sjön med båten också, helt underbart skönt var det.
Avslutade med lite korvgrillning innan det var dags för mig att åka vidare till jobbet.

Idag har jag & Larsson varit till simhallen en sväng. Mycket simmande blev det inte om
jag ska vara ärlig, men desto mer skitsnack hann vi med istället. Retsen av dagen har
jag mest slappat och det behövde jag.

Nu kom Erika och vi ska ut på en promenad. Hej svejs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0