Helgen

Det har varit en bra helg det här. Fullt upp men inte sressigt ändå så det har funkat.

Fredag då var det ju grillning här, vi blev ju ett rejält gäng. Mycket trevligt var det också.
Vattenpipan plockades fram under kvällen men det börjar bli dags att köpa någon mer
smak på tobaken. Visst, äpple är gott men vill ha nåt att variera med.

Lördag latade jag mig först i solen på balkongen, älskar verkligen våran balkong. Sedan
vankades det påskmat hemma hos farmor plus att kusin Lisa fyllde 22 år. Efteråt var det
raka spåret till Martins syster, Åsa fyllde 31 år. Vid det laget var jag rätt less på fika så jag
var lite tråkig och drack bara lite saft och smakade en tugga av tårtan. Nån måtta får det
allt vara.

Idag var det först en härlig sovmorgon till halv 10, underbart. Låg och myste massor med
Botox, sånt man inte hinner när man ska jobba. Gick o småplockade här hemma och sen
gick jag bort till Fia. Blev en rejäl promenad för vi gick upp mot Lambohov och sen ner till
Valla för glass på Shell. Var ju tvungen att hälsa på Erika =) Sen promenerade jag hemåt
igen. Drog vidare ut till Tornby efter ett tag för att handla blomlåda till balkongen. Hittade
faktiskt en men den var ju inte billig men jag slog till. Fick med mig blommer också så när
jag var hemma igen var det bara att börja plantera. Fint vart det =)
Sen ikväll har vi grillat, galet vad gott det är alltså!

                   

Imorn är det åter dags för jobb och nu är det endast 4 arbetsdagar kvar på Shell.

Kommentarer
Postat av: hannah halvorsen

ååå vad fint det blev på er bakong... verkligen tjusigt! ser fram emot att sitta där i sommar o stekas i solen och snacka skit med dig! men i veckan tycker jag att det ska tränas lite, jag o elin ska lägga i en högre växel nu när påsken är över och påskgodiset ska förbrännas =)



men vi hörs på lurarna o bestämmer tid och dag. puss på dig stumpan

2009-04-13 @ 00:54:48
Postat av: Fia

Ah va fint det blev! =) Nu blev jag riktigt inspirerad jag också.

2009-04-13 @ 10:41:10
URL: http://fiadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0