En skitdag rent ut sagt!

Idag har varit en riktigt dålig dag på jobbet. Sämsta sen övertagandet tror jag.. Måste
ta tag i att skaffa mig nåt annat för jag orkar inte länge till, jag måste bort. Det är inte
många som kan knuffa mig över gränsen men idag lyckades en person, f****n!



Efter jobbet åkte jag iaf bort till mamma så gick vi tillsammans bort till min brors grav.
Är hans födelsedag idag och han skulle fyllt 28-år. Många härlig minnen från vår uppväxt
kom tillbaka när vi stod där, mycket roligt hade jag med min bror. Älskar dej Stefan!

   


Kommentarer
Postat av: fia

Hej vännen



Jag önskar jag kunde hjälpa till på något sätt! Du kan alltid ringa om du skulle behöva.

2009-09-01 @ 18:57:03
URL: http://fiadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0