Förändringar

Det vardagliga livet här hemma har ändrats lite nu. Det här halvåret ska Martin bara jobba halvtid
för han ska plugga(!). Han ska bara läsa en kurs (webbpublikation) för att se hur det känns och
sen se om han ska fortsätta. Är väldigt ovant att ha honom hemma vid den här tiden på dagen
för det brukar vara min ensamtid. Inte för att jag klagar, men jag får ju inte störa honom för mycket
heller, då får jag skäll ;)

På jobbet kommer det också ändras lite, om mindre än 1 månad. Förändringen gäller tyvärr inte
mig utan det är Erika som står för den. Skitungen har fått jobb på NetonNet och där börjar hon den
21 september. Hur ska jag klara mig? Jag tycker om mina andra jobbarkompisar också men det
kommer liksom inte vara detsamma. Ingen utav dom som varit verkligen mina kompisar på jobbet
kommer vara kvar. Jävligt deprimerande... Men Erika, jag är jäkligt glad för din skull, det vet du!

Måste nog snart ta tag i mitt liv snart och skapa en egen förändring, annars kommer jag bli tokig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0