Härliga sommar

Ushaaan, vill inte jobba idag. Var så himla skönt att vara ledig igår och man njöt verkligen av
sommaren. Först åkte jag, Madde & Erika ut till Berg för att lapa lite sol, super skönt var det.
Hade kunnat ligga där x-antal timmar till. Planen var däremot att vi skulle till Skänninge och
dit kom vi också. Den obligatoriska saltgurkan från Kinda inhandlades, likaså gammeldags
kokosbollar. Och även några flaskor saft följde med.
Vi kom väl hem vid 20-tiden men det var bara för en kortis. Det var fortfarande så skönt ute
och vi var lite sugna på vin så vi satte oss nere vid Stångån. Lite vindrickande och kortspel
och en massa skitsnack som vanligt. En toppen dag/kväll helt enkelt!

Idag ska jag träffa pappa så ska vi gå och äta lunch på stan. Blir nog kinamat tror jag, mums!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilken mysig kväll. Jag gillar ju iofs inte vin, men en flaska banan funkar ju alltid :D

2009-08-07 @ 18:17:47
URL: http://blondintage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0