Så kan det gå

Jösses vad tiden gått fort idag. Var ju först hos dietisten 1 timme sen mötte jag upp Erika för
att panta flaskor från jobbet. Det vi samlar in får vi nämligen panta och lägga pengarna i våran
Önskebrunn på jobbet =) Sen blev det en snabbsväng in på Ikano. Erika skulle boka nåt spel
på Game så jag hängde på. Vet inte hur vi hamnade på Åhlens men vips så hade jag köpt en
ny väska. Wooopsi... ;)

        

Efter det har jag hunnit med en vända på Rusta för att inhandla diverse skräp som behövdes.
Har varit hos bilmeken och bokat in en års-service av bilen, matat mammas fiskar och handlat
mat. Ganska effektivt ändå måste jag säga!

Ikväll blir det filmkväll. Erika & Fia kommer hit, blir myspys det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0