Mer om helgen

Gårdagen var som sagt sjukt rolig, och Hanna, f****n vad jag kommer sakna dej! Här
har vi iaf lite bilder från igår.

Först så bjöd vi på middag och vin till det, verkade som det uppskattades iaf :) Hanna fick
en liten hejdåpresent av mig, Martin & Erika. En badanka som vi gjort om till sparbössa och
i den ska hon spara pengar för att komma och hälsa på åss ;)  Under kvällen så fick ankan
ett flertal namn men det som fastnade var Marushka.
                      
                                         
   
Efter lite förfestande med ett stadigt (???) gäng så drog vi vidare till stan. Som omväxling
så hamnade vi faktiskt INTE på Harrys. Det blev istället Pitchers och det var perfekt för
oss. Dj'n spelade allt vi bad om så om man är ett gäng så är det ett kanonställe. Tack för
en strålande kväll mina vänner!
      
      
                         

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha vem är det som dykt upp på bilderna med hanna måntro?? Är det inte TOR haha!! I know where he lives ;P Måste höras snart gumman! Ska förmodligen festa lite i helgen! Sugen? Kramis

2009-08-14 @ 23:40:46
Postat av: Sofie

Ja han bor väl rätt nära dej va?

Hade egentligen tänkt mig en lugn helg men vafan, man blir ju lite sugen... ;)

2009-08-15 @ 12:45:31
URL: http://johsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0