Härlig & händelserik dag

Idag har men verkligen fått känna att det är sommar, underbart väder. Redan igår bestämde vi
oss ett gäng för att åka till Varamon för att bada idag. Kunde inte valt en bättre dag. Skolorna
har börjat och dom flesta har börjat jobba så det var knappt nåt folk alls därute. Vi kom fram
ungefär vid 11 och stannade till 4 ungefär. Några åkte innan dock för de skulle jobba.

Dagen var ju dock inte helt odramatisk för vissa av oss. Lisa har numera sin officielle otursdag
den 20 agusti. På vägen till Motala så åkte hon fast för fortkörning och blev av med körkortet
och fick böter. Det blev en dyr badtur... Jag själv åkte förbi den platsen kanske 10min innan
men klarade mig. Ren tur! Sen när Lisa skulle hem så ville inte hennes bil starta så vi fick
ragga startkablar och sen starta upp den med min bil.
Bilmässigt är inte Varamon bra alltså. För 2 år sedan när jag & Erre var där så ville ju inte
min bil starta när det var dags att åka hem. Sen pajjade den totalt ju totalt under hemfärden.
Minns ni det här? och här, och här. Allt detta skedde inom loppet av 15 dagar...

Karin & Marielle körde "Baywatch-springet"


Christina

 
Lisa


Hopp-kort är kul


Ännu ett hopp-kort


Medans vi roade oss i vattnet låg badkrukorna Erre & Malina kvar på stranden


Ikväll blir det bio för mig & Martin, vi ska gå och se Public Enemy.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men oj, hur fort gick det då?

2009-08-20 @ 21:21:27
URL: http://blondintage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0