Älskade vän

Nån som mår betydligt sämre just nu än vad jag gör är min kära vän Erre. Igår fick hon åka
in till akuten för att hon var så dålig och nu är hon inlagd. Dom har röntgat henne och tar en
massa prover och förhoppningsvis får hon komma hem imorn.
För ett par år sedan fick hon hon veta att hon har Chrons sjukdom och "den" har inte varit
snäll mot henne. Det värsta är att det inte finns nåt enkelt botemedel mot Chrons utan att
hon får lära sig att leva med det. 
Älskade vännen, jag tänker på dej*  Vet att allt är tungt och jobbigt men du kommer att
klara det här, det vet Jag! Du vet att jag finns här för det både när du mår dåligt och när allt
är som det ska vara och du mår bra. Alltid du och jag, Stjärnsyster*

Jag & Erre på Örsåsa i somras. Det är så här jag vill att allt ska vara!


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh min söta bästis! Du är underbar! Nu är jag äntligen hemma och kan vila upp mig här i alla fall, känns skönare att ligga i sin egna säng. Även dessa dagar varit jobbiga på sjukan har jag haft mina nära vänner, speciellt DU, som hört av sig och varit redo att ställa upp när jag velat. Det betyder allt! Jag vill också ha det som förut, men får lära mig att leva som det är nu. Som tur är har jag dig kvar :) Puss puss

2009-08-27 @ 16:19:14
URL: http://ehuya.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0