Vissa dagar

Kvällens (igår..) jobb har verkligen inte varit bra. Ett(!) litet misstag skapade en jäkla massa
problem. Vårat nya "moderna" kassasystem suger verkligen i vissa situationer. Att man inte
kan göra ett återköp på drivmedel är ju bara idiotiskt. Sen är vissa kunder dumma i huvudet
och det gör ju inte saken bättre precis.
Ursäkta men jag behövde bara beklaga mig lite grann kände jag.. Kommer sakna att jobba
med dej Erika, det blir alltid så mycket drama med oss på jobbet ;)

Martin är ute och svirar ikväll så jag & kissen är ensamma ikväll. Har lovat att åka och hämta
honom inatt så får se när han ringer och vill hem. Tror iaf att det blir ett avsnitt OC nu innan
jag ska i säng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0