Busy busy

Den här helgen är verkligen fullbokad, inte många lediga minuter. Igår jobbade
jag till efter 22 sen åkte jag raka vägen ut till Malmslätt för att prata strunt med
min älskade Anna. Hon är uppe i helgen men det var nog allt vi hinner ses. Får
bli mer vid jul sen =)
Ikväll vankas det personalfest med bowling och julbord, det ska nog bli lajbans.
Får sluta redan vid 18 så jag hinner hem o göra mig iordning men istället för att
förlora timmar så börjar jag vid 10 idag. Blir en lång dag...
Imorn är det åter jobb, först vid 14 dock. Innan det har jag tänkt orka mig ut till
Ikano där Erre ska lussa och det vill jag se.

Nu är klockan mycket och jag börjar jobba om 31 minuter, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0