Dom vackra skapelserna

Kom just på att jag glömt lägga upp bilder på pepparkakshusen som vi gjorde i
lördags. Röstningen sker på Facebook den här gången så kika in på min profil
och säg vad ni tycker. Killarna ligger rätt illa till just nu hehe ;)
Egentligen skulle bilderna legat i det förra inlägget men nånting måste blivit fel
när jag laddade upp det.

Brudarnas hus






Grabbarnas hus





Nu är det hög tid för mig att gå och lägga mig. Martin sover redan och har gjort
det i 1 timme typ, han börjar jobba vid 7 också hehe. Själv är jag ledig imorn
och på torsdag så kanske ska försöka inhandla några julklappar då. Hittills har
jag bara köpt en enda, till Duffy, mammas hund...

Kommentarer
Postat av: Erika

Sofie det heter DE vackra skapelseran. ;)

Lätt att vårat vinner. WIOHO

2009-12-09 @ 21:39:47
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0