Fredag

Igår var jag som sagt hem till farmor för att äta lutfisk. Det var lika gott som
alltid och jag längtar redan till nästa år haha.
Frukosten idag gick inte heller av för hackor. Det blev nygriljerad julskinka och
risgrynsgröt, supergott. Kändes väldigt juligt faktiskt =)



Idag ska vi ta en tur till vetrinären igen, mina bebisar är fortfarande inte bra
i magen. Jag hoppas verkligen att dom kan hitta vad som inte är bra för det
här är inte kul längre.
Kenai växer iaf så det knakar, snart är han hela 5 månader gammal, han
kommer nog växa om Botox snart tror jag.
Att dom trivs i varanns sällskap att ingen tvekan om heller, här ligger dom
och myser i en gammal kartong, mina sötnosar.


Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan, Allt bra? Jag är hemma i Linkan nu iaf, så vi måste ju passa på att träffas! Inte kul att höra att kissarna inte mår bra. Vet du om de har tagit e-coli prov? Har hört att en del katterier har haft det o man måste tydligen få ett visst pencilin för att de ska bli bra. Ett tips bara =) Ha det så bra. Kram!

2009-12-21 @ 17:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0