Fredag

Har ni sett att designen har förändrats här på bloggen? Har inte bestämt mig om
det är riktigt klart än eller om det ska hända mer grejer. Det är iaf Martin som
har varit snäll och hjälpt mig för jag kan inte ett endaste dugg om html och sånt.


Idag har jag påbörjat min lediga helg men det blev inte så mycket sovmorgon
tyvärr. Eller jaa, gick upp halv 7 istället för vid 5 iofs. Klockan 8 var jag iaf hos
dietisten för att prata om hur det går med min glutenintollerans. Vi pratade om
lite allt möjligt och jag fick beklaga mig över att det är trist ;) Fick iaf lite recept
som jag ska se till att prova på. Ska bara få tummen ur...

Efter det åkte jag till Maxi för att inhandla ingredienser till Lussebullar. Mamma
tyckte synd om mig för jag inte får äta "vanliga" lussebullar så hon skulle hjälpa
mig att baka. Trots att vi klantade oss med receptet och att degen blev väldigt
underlig så blev slutresultatet väldigt gott. TACK MAMMA!

Dom kanske inte blev så vackra men goda är dom!


Har även hunnit med en tur på stan, farmor fyller år imorn så inhandlade ett
presentkort på fotvård till henne. Det är så svårt att köpa nåt till henne för hon
har ju liksom redan allt men hoppas hon blir glad för presentkortet.
Var inne på systembolaget också för att köpa några julcider men tji fick jag för
dom hade inga, det var lite snopet =(

Har haft Fia på besök här ikväll också, vi har mest spenderat tiden i soffan och
kollat på tv och pratat strunt. Erika tyckte jag skulle komma in till 55:an men
tv'n räckte alldeles utmärkt för mig ikväll kände jag.
Nu hägrar sängen för jag börjar bli trötter, natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0