Onsdag

Ullared var toppen igår, gjorde många fina "fynd" som alltid hehe. Näh men helt
ärligt så blev det inte så mycket onödigheter som det annars lätt blir. Det enda
som jag egentligen inte alls hade för avsikt att komma hem med var en kappa...
Hade lovat mig själv att inte köpa någon ny den här säsongen förns jag har tappat
lite i vikt men tji på mig själv haha!
Blev lite "kändis" spaning när vi var där också, såg Morgan från lagret haha! Sandra
ville att jag skulle fota och be om autograf men jag fegade ur, sorry sandra, haha =( 
Tack Anna, Bozze & Agnetha för en toppendag ;)

Idag var det upp och iväg för jobb igen. Trodde jag skulle frysa ihjäl när jag skrapade
rutorna på bilen imorse. Kan det inte komma lite snö nu när kylan äntligen är här??
Har varit på bio med Erika ikväll också, vi såg "Luftslottet som sprängdes". Har som
alltid lite dubbla känslor för filmen men summan av kardemumman är att jag gillar
den i slutändan. Blir lite sugen på att läsa om böckerna faktiskt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0