Sista dagen

Jaa då var det nyårsafton idag då. Om ett par timmar kommer Anna och hämtar
upp mig så ska vi åka o handla. Därefter blir det raka vägen ut till Krämarp som
ligger utanför Tranås, där det nya året ska firas in.

Igår jobbades sista dagen för året och man upphör aldrig förvånas över vilka
konstiga/puckade/elaka mm människor det finns. Tex. en man kom in (nervös &
lite stressad) och undrar när bron över Göta Kanal kommer, jag svarar muntert att
det är om 1 knapp mil typ. Nyfiken som jag är frågar jag varför han vill veta det och
svaret jag fick var inte det man väntade sig. "Jag är liiite rädd för höjder så jag måste
samla kraft innan jag åker över..."  Jag stod som ett frågetecken. Helt ärligt, om man
är sååå rädd för höjder att man inte ens kan åka bil över Göta Kanal så bör man inte
köra bil!


Avslutar med några bilder från senaste vekan.

Juldagen: vi träffade på Andreas, han var glad i hågen ;)


Lite kul bild tycker jag, Andreas är helt sne, haha. Erika är dessutom spik nykter
här, syns det? Njaaaa.....



I måndags var det ju korvgrillning, kallt som tusan men ack så mysigt.


Mums!


Nu är det dags att röjja upp lite här hemma innan det är dags att åka.
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA MINA VÄNNER!
(och på ni andra som också läser min blogg såklart)

Kommentarer
Postat av: erika

va vad menar du, jag ser vell sjukt nykter ut hihihi

2010-01-01 @ 11:28:37
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0