Swiiish...

Jag förstår inte att tiden går så fort när man är ledig, idag är fjärde och sista
dagen =(

I fredags var det ju först vetrinärbesök, det gav inte jättemycket utan jag ska
lämna in avföringsprov imorn lr på tisdag. Det är banne mig inte gratis med
sjuka djur kan jag säga... På kvällen sen kom Åsa hit en sväng så åt vi pizza
och pratade julklappar, fick väl lite ordning på saker och ting iaf.
Lite senare så åkte jag & Martin in till stan för att besöka Lorient(!!!). Första
gången jag var där och jag vet väl varför, hehe.. Vi skulle iaf se Dennis band
som spelade och trots att det inte är min musikstil så får jag väl medge att
dom var väldigt duktiga ;)

Jag lånade Martins jacka i fredags kväll, var sjukt kallt, -13 grader. INTE FÖR ATT
JAG KLAGAR. Jag gillar snö och kyla =)


Igår träffade jag syster för lite shopping. Hon har nämligen fått lägenhet så
i januari flyttar hon hemifrån. Vi kollade ut en massa möbler åt henne och
inhandlade lite smått och gott. Kommer nog bli många såna turer med henne
närmsta tiden ;)
På kvällen sen träffade vi Erre & Nicklas för pulkaåkning. Alla andra dissade
men vi 4 hade kul ändå. Var åratal sen jag åkte pulka så man blev som barn
igen. Men eloge till ungar som orkar åka i flera timmar, man blir ju totalt slut
efter några omgångar haha.
Sen blev det en snabbsväng förbi Doffe där vi hjälpte till att måla hans vägg,
blev underbart vackert, typ haha. Resten av kvällen spenderades i soffan =)


Nu ska jag hem till Erika, TantTrion ska nämligen ha Julemys ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0