Update

Jösses nu har det typ gått 1 vecka sen jag skrev senast, det går undan..

* Julafton var iaf jättemysig och jag fick många fina klappar så jag är riktigt
nöjd. Resten av julhelgen har det mestadels varit jobb men på juldagen
hanns det iaf med lite utgång. Var bara jag, Erika & Anna och först var det
rätt segt men tillslut släppte det. Träffade lite underliga människor som man
kunde skratta åt plus en gammal jobbarkompis som slutade på Shell för
några år sen.

* Igår var vi hem till Erre & Nicklas för spelkväll, Madde var också med =)
Sällskapsspel är klart underskattat och kvällen var riktigt trevlig med glögg
och godis. Sällskapet gick inte av för hackor heller ;)

* På torsdag vankas det nyårsafton och efter mycket snurr om olika ideér så
ska kvällen avnjutas ute i Annas stuga. Det blir nog en toppen kväll tror jag.
Egentligen så ska jag jobba nyår men P var riktigt snäll och gav mig ledigt,
TACK P ;)

* Btw. idag påbörjades mitt typ miljonte försök till att börja träna. Erre bjöd in
mig till 1 månad gratis träning på Nautilus så där var vi idag. Imorgon kommer
jag förmodligen knappt ta mig ur sängen....


* Ikväll har jag, Martin, Erika & Christoffer varit ute i Vidingsjöskogen och grillat
korv. Det var sanslöst kallt och tog ett tag innan vi fick fyr på elden. Väl värt
det var det iaf när den var igång, supergott med grillad korv ute mitt i vintern.

Kommentarer
Postat av: erika

bilder från juldagen önskas ;) och bilder från igår fnnspå bdb ifall du vill ha dem. SKAFFA BDB NU!!!

2009-12-30 @ 12:02:02
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0