Det här är rubriken

Vetrinärbesöket gick jätte, Botox var så duktig så. Vetrinären höll med om att det inte
skulle skada om han gick upp lite i vikt så jag ska köpa lite fetare mat och blanda ner
så får vi se om han lägger på sig lite. Och godkänd för avel det är han också, testiklarna
satt där dom skulle haha.

Mamma & Micke gick för en stund sen, dom var här på lunch. Jag hittade billig lutfisk på
Maxi så vi slog till på det idag. Martin äter inte lutfisk så blir inte ett dugg besviken att han
missar det. Jag däremot, tycker det är supergott!

Nu ska jag återgå till Skärgårdsdoktorn sen om 2 timmar ska jag träffa Larsson så ska
vi gå på Aqua-bike.

Kommentarer
Postat av: Fia

Gud va roligt att avla! En dag ska jag också ha en renrasig katt som jag ska avla på =)

2009-01-14 @ 16:25:00
URL: http://fiadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0