Det här med bilar

Bilar är allt bra hemliga. Igår när jag åkte till jobbet märkte jag att min ena framlykta var
trasig. Skit tänkte jag, vi (läs pappa) bytte den ju nyss. Ringer pappa och bestämmer att
jag ska komma till hans jobb efter jobbet idag. Sagt och gjort så åker jag dit men tror ni
lampan var trasig då lr? Knappast.... Den lös så fint så, stört! Dock så låg ljuset för "högt"
så det måste fixas, verkar som hela lyktan sitter löst.. Åkte förbi bilmeken efteråt så har
fått en tid på onsdag att lämna in bilen.
Pappsen fick iaf vara lite duktig, framlyktan lyste ju bra men ena baklyktan var istället pajj...
Som sagt, bilar är bara konstiga saker helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0