En lagad, en kvar

Fick tag i Sandra till slut igår så vi var och hämtade min telefon. Och tro det eller ej, men
den fungerar alldeles utmärkt igen. Vågade inte hoppas på det men kan säga att jag är
otroligt nöjd. 800:- var det utan tvekan helt klart värt!

                                                               

Nästa grej som ska lagas är kameran. Har inte berättat det men den pajjade på juldagen.
Och neeej, det är inte mitt fel denna gången. Vet inte vad som hände men helt plötsligt så
blev skärmen alldeles flimmrig och korten blev likadana... Har inte orkat ta tag i det innan
men ska leta reda på kvittot idag tänkte jag. Minns inte ens vart vi köpte den ju... Det står
mellan 2 butiker men jag ska nog hitta kvittot så det löser sig. Telefonen funkar ju iaf nu
och det är jag väldigt glad för =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0