En riktig vän =)

Jaa det är jag det, en riktig vän alltså. Pierre ska vara tacksam att jag inte tog mig ett
par glas vin till maten igårkväll som jag hade tänkt. Strax efter 24 inatt så ringer Pierre
och låter väldigt fjäskig på rösten, hmm vad vill han nu liksom. Då hade han visst fått
punka inne i stan och inte hade han nåt fälgkors i bilen (mack-anställd o allt). Som den
fantastiskt snälla person jag är så åker jag självklart ut och hjälper honom.

Som sagt, en riktigt vän, det är jag det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha okej, dar ser man. men kan du kolla upp om det finns ngt annat satt for mig att byta, kanns som att ajg maste vara hemma och fira min moster nar hon fyller 60. jag kommer inte vara SA brun, sa det racker nog med nagra timmar i solariumet;)

2009-01-12 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0