Fynd

Lunchen med Madde blev på stan, då kunde vi passa på att kolla lite affärer med. Jätte
kul att träffa henne och snacka skit. Jag hade inte tänkt köpa nåt speciellt idag förutom
ett par leggins (fasen vad man nöter ut dom) men inne på MQ hittade jag ett par super
snygga pumps på rea. Endast 250:- men dock inga i min storlek, men däremot så fanns
dom på Ikano så var bara att sticka dit. SÅ, nu har jag dom! Hade dessutom pengar kvar
på presentkort så gick bara på 150:- i slutändan, det är nice =)

Bilden är tagen med mobilen så färgen kommer inte riktigt fram men dom är lila iaf.


Kommentarer
Postat av: Anonym

de va ju jätte söta! =)

2009-01-22 @ 22:52:05
Postat av: Anna

Hahaha. Det var mig Gränden pratade med och jag som la undan skorna på Ikano=)Det var kul. Synd att jag missade dig i butiken. Ha en skön kväll. Kram

2009-01-23 @ 21:23:46
URL: http://ladysunrise.blogg.se/
Postat av: Tha Redhead

ASSNYGGA!!! Me like

2009-01-25 @ 23:37:32
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0