Styr upp

Tjosan hejsan! Idag är jag duktig och försöker styra upp mitt liv. Tar tag i en massa
tråkiga måsten och sånt där. Eller jaa, jag har skrivit en lista iaf och försökt ringa lite
samtal (kommer ej fram) så får fortsätta imorn. Imorn ska det tvättas också, korgarna
är tvärfulla så det är kanske dags? Kanske att jag hinner tvätta bilen med, vore bra det.
Dags att byta ut den gamla smutsen till ny nu när det är nytt år och allt =)

En trevlig upptäckt denna dag är iaf att min mobil verkar vara klar. Det står iaf så på
Mobilakutens hemsida men jag har inte fått nåt meddelande om det... Drog iväg ett
mejl och frågade om och när jag kan hämta ut den, snart hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0