Memory...

Ikväll har det varit Skärgårdsdoktorn för hela slanten. Köpte alla 3 säsongerna för ett tag
sen så började titta på dom ikväll. Lika bra att passa på nu när Martin inte är hemma för
han vägrar se det.

Dåligt med bilder här i bloggen nu men kameran är ju trasig som sagt. Däremot har jag
fått bilder från nyår, både Erre och Lotta hade kamera med sig, så har kollat på dom nu.
Kan ju sammanfatta kvällen med att den började så lugnt o fint så med middag först men
sen fortsatte vi med tuttmemory och då var det inte lika lugnt o städat...














Kommentarer
Postat av: Emma

oj, det där var mer än vad jag ville se! ;) hhahaha! äh fy fan vad trött jag är på allt med min bil just nu....

2009-01-13 @ 20:43:05
URL: http://emmadorothea.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha vilka grymt fula bilder sofie! Du kan väl inte lägga upp dem! hahaha

2009-02-02 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0