Fredag och härlig semester

Igår blev det en sväng till Berg på kvällen för att lyssna lite på Ledin konserten. Vi var duktiga
och tog cyklarna ut och bortsett från att man svalde x-antal flugor på vägen så var det väldigt
skönt att cykla. Eftersom vi var snåljåpar och valde att sitta utanför så hörde vi ju inte mycket
av musiken men trevligt var det iaf. Mot slutet av kvällen tog Dennis fram gitarren och spelade
några låtar, inget dåligt avslut =)

              
              

Tidigare under dagen hade jag lurat med mig Fia ut till Ramstorp för att hälsa på Lina och hennes
grabbar. Olle, Max och självklart lilla Uno. Eller jaa, Uo är ju inte så liten egentligen, 10 veckor
gammal men redan 12kg tung. Kameran hade jag med mig men inte kom jag ihåg att ta några
kort inte. Tack för ett trevligt besök iaf Lina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0