Lite sol tack

Attans så skönt att det kom regn igår, det behövdes. Nu får dock solen gärna komma fram
igen tycker jag... Eftersom det regnade igår så blev det några timmar på Ikano för att blåsa
lite pengar. Jag köpte iofs endast 2 koftor men det blev detso mer till Martin och det behövdes
kan jag säga. Blev också en sväng in på Ikea för att köpa några småsaker.
Idag åker Anna & Björn tillbaka till Gbg men det blir nog ett besök där snart för oss.

Har bokat tid för klippning idag, finally, det var evigheter sen sist. Jag är skitdålig på att ta tag
i att klippa mig så månaderna likosm bara rinner iväg. Beroende på hur bakis jag är imorn så
ska det nog färgar också. Jaa för ikväll blir det party minsann =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0