Min helg

Igår var jag en riktig tråkmåns. Kom till Carro vid 18:30 kanske och strax innan 22 fick Martin
komma och hämta mig. Jag var egentligen inte direkt partysugen och att en tand ville bråka
gjorde ju inte saken bättre precis. Har haft litesmåont i den flera dagar men jag drar mig för
att ringa tandläkaren. Det känns inte som att det kommer bli precis billigt....
På vägen hem stannade vi iaf till hos Carro (en annan Carro alltså...) för att säga hej till henne
och Hanna. Visade sig att det var lite fler folk där så vi snackade lite skit en stund. När dom
sen skulle in till krogen så åkte vi vidare hem. Jaja, man kan inte vara på topp varje gång!

Idag har vi iaf haft en lugn dag. Åkte ut till Martins morbrors lantställe där det bjöds på mat
och Åsa visade en massa kort från sin roadtrip i Baltikum. Egentligen skulle vi ha åkt och
simmat med Jossan & Philip men dom bangade tyvärr. Förhoppningsvis blir det av imorn
istället.
Nu sitter jag iaf här med ny färg i håret och som vanligt så var det inte en dag för tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0