Skapligt effektiv

Idag blev det en vända till Tinnis för simning. Jag, Martin Jossan & Philip var ett tappert litet
gäng där. Får väl dock erkänna att det blev mer "plask o lek" än simning ;) Roligt hade vi ju
iaf och det är det viktigaste. Passade på att säga upp mitt kort på simhallen/sporthallen när
vi ändå var där. Är ju ganska onödigt att sitta och betala 330:- i månaden när jag knappt går
dit... Nu har jag det iaf i 2 månader till och kommer suget tillbaka är det ju bara att skffa nytt.

Har varit så duktig så nu på kvällen. Har planterat nya blommor i balkonglådorna plus att jag
gett några andra blommor nya krukor. Har slängt en massa skit också som hamnat på
balkongen av nån dum anledning. Ser iaf helt okej ut för tillfället.

Nu ska vi se några avsnitt av prison Break och äta jordgubbar med glass, mumsigt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0