Stenkoll på läget

Jösses vad fort dagarna går, känns som det var måndag igår typ. Men men, det är bara passa
på att njuta av semestern för snart är den slut igen. Vi har iofs nästa vecka också så det är ju
bra det.
Igår var vi iaf hem till Erre & Niklas på kvällen. Vi hade laddat upp för en spelkväll och spelade
både Cluedo och Från A till Ö. Martin vann Cluedo men endast för att jag fegade med gissning,
attans. Det andra spelet vann jag & Martin första omgången och andra vann jag & Erre. Stackas
Niklas hade ingen lysande kväll ;)
På vägen hem när vi var nästan hemma så ringer Niklas och säger att jag glömt min mobil så det
var bara att vända. Det roliga är att 5 minuter innan vi åkte från dom så var jag o hämtade mobilen
i köket för att jag INTE skulle glömma den. Snacka om att ha huvudet under armen...

Förresten, min mobil började fungera igen sen igår.. Hoppas den fortsätter så nu! Har ju visserligen
garanti kvar på den men det här felet beror nog på att jag tappat den i marken lite för många gånger
tyvärr... Smidigeheten själv, det är jag det!


Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Klart att du får, vi kan ha en riktig sjungakväll du o jag, vilken dag kan du nästa vecka? jag tror jag e rätt flexibel

2009-07-16 @ 17:07:39
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0