Tiden går fort

Nu har det varit tyst här några dagar men det har varit fullt upp.
I måndags kväll åkte jag som sagt till Krämark, ligger strax innan Tranås. Där stannad vi tills
igår eftermiddag och vi har haft det kanon. Vi har badat hur mycket som helst, spelat krocket,
badminton, olika spel, sett film mm. Mycket jordgubbar har det blivit också, härligt frosseri =)

När vi kom hem igår var det bara in i duschen, laga mat och sen iväg igen. Martin, jag, Anna
& Björn hade bokat biljetter till bio på kvällen. Vi såg Ice Age 3 men jag måste säga att jag
gillar dom tidigare filmerna mycket mer. Denna var inte dålig och den var riktigt bra gjord men
tyvärr inte i klass med dom andra.

När Martin & jag kom hem sen så var vi helt slut. Blev ett avsnitt av Lost och sen bums i säng.
Hade egentligen tänkt ge mig ut och springa imorse men jag måste ha stängt av väckarklockan
så när jag vaknade vid typ 10 var det alldeles för varmt =(

Istället har vi gjort lite ärenden på Tornby o handlat och sånt. Ikväll blir det antingen badning lr
en omgång minigolf, vi får se =)

Har jag sagt att jag ÄLSKAR SEMESTER???

Kommentarer
Postat av: Erika

japp back in tha town. i nårgra dagr sen beges det igen;)

2009-07-02 @ 23:23:27
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0