Tisdag

Idag var egentligen tanken att vi skulle åkt till Varamon för att bada men vi tyckte inte vädret
var bra nog för det. Istället blev det en tur ut till landet där vi tog ut båten en sväng och sen
blev det lite grillning- Fia & Erik gjorde oss sällskap, mycket trevligt. Hoppas ni gillade vårt
lilla ställe ute på landet ;)

         

På vägen hem stannade vi till på Elgiganten för att kolla vad dom tog för X-Box 360. Vi ska
nog köpa ett sådant men den modellen vi är intresserade av hade dom inte där tyvärr. Jag
vill egentligen bara ha det för att kunna spela Lips. Har aldrig spelat det iofs men antar att
det är ungefär som Singstar, lr??

Nu på kvällen hann vi med en runda minigolf med Samah, Samme & Doffe. För en gångs
skull så var det inte jag som förlorade =) Roligast var iaf när Samme berättade att Samah
precis förstått att "ushaán" inte betyder "så skönt" haha... Det ämnet ältades ganska länge
faktiskt =) Efteråt så blev det en glass inne i stan på Bosses, mumisgt värre var det.


Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Tjo babe! Jag har lips och det är inte alls lika kul som singstar faktiskt rätt mkt krångligare, det nya scene it som är som buzz däremot är typ det roligaste jag kört ever



Pusss

2009-07-14 @ 23:10:13
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0